ریحانه
زن و خانواده
درباره وبلاگ


زمانه ی عجیبی است برخی مردمان امام گذشته را عاشقند نه امام حاضر را میدانی چرا امام ِگـذشـته را هرگـونه بخواهند تفسیرمی کنند اما امام ِحاضر را باید فرمان ببرند و کوفیان عاشـورا را اینگـونه رقم زدند نکند ماهم ...



نويسندگان
ریحانه

آخرین مطالب


 
دو شنبه 30 آذر 1394برچسب:, :: 23:38 :: نويسنده : ریحانه

گرچه رژیم صهیونیستی در صدد است با تخلیه شهرکهای مرزی، قدرت بازدارندگی خود را به رخ بکشد، اما این نقشه به نوبه خود اعتراف به ناتوانی در حمایت از شهرک نشینان و توانمندی حزب الله در عملی کردن تهدیدات خود است.



ادامه مطلب ...
 
دو شنبه 30 آذر 1394برچسب:, :: 23:33 :: نويسنده : ریحانه

امروزه رسانه‌های جمعی، مهم‎ترین ابزار جنگ روانی و استعمار فرانو و ناتوی فرهنگی به‎شمار می‎آیند.  علاوه بر رادیو و تلویزیون ماهواره‎ها، اینترنت و خصوصا شبکه‎های اجتماعی اینترنتی با رویکردی بسیار زیرکانه و هوشمندانه طرح سیطره بر افکار جهان را در پیش گرفته‎اند. به عبارت دیگر آن ها نوک پیکان خود را در جنگ نرم به جای هدف قرار دادن مستقیم فرهنگ ایرانی و اسلامی یا آموزه ها و تعالیمی که مردم ایران با آن بزرگ شده و خو گرفته‎اند به سمت دیگری نشانه گرفته و آن سبک زندگی است؛ آن‎ها سعی دارند سبک دیگری از زندگی را که عمدتا سبک زندگی غربی و به طور مشخص سبک زندگی آمریکایی است در قالب فیلم‎ها، سریال‎ها، برنامه‎ها و موضوعات مختلف ترویج کرده و به سمت ایران گسیل کردند.

 



ادامه مطلب ...
 
دو شنبه 30 آذر 1394برچسب:, :: 23:30 :: نويسنده : ریحانه

آموزه‌های عرفان حلقه در تناقض آشکار با محکمات قرآنی است



ادامه مطلب ...
 
دو شنبه 30 آذر 1394برچسب:, :: 18:27 :: نويسنده : ریحانه
 

  یکی دیگر از قوانین حکیمانه اسلام این است که به مردان اجازه داده بیش از یک همسر اختیار کنند .

برخی براسلام اشکال گرفته و می گویند که اسلام در این قانون احساسات و عواطف زن را در نظر نگرفته و آن را جریحه دار کرده است.

 پاسخ: تدابیر خداوند در قانونگذاری همیشه حکیمانه است .

 برخی از حکمت هایی که ضرورت چند همسری برای مردان را ایجاب می کنند :



ادامه مطلب ...