ریحانه
زن و خانواده
درباره وبلاگ


زمانه ی عجیبی است برخی مردمان امام گذشته را عاشقند نه امام حاضر را میدانی چرا امام ِگـذشـته را هرگـونه بخواهند تفسیرمی کنند اما امام ِحاضر را باید فرمان ببرند و کوفیان عاشـورا را اینگـونه رقم زدند نکند ماهم ...



نويسندگان
ریحانه

آخرین مطالب


 
دو شنبه 29 دی 1393برچسب:, :: 11:16 :: نويسنده : ریحانه

 دانشجویان و دانشگاهیان شهربافت، در پی انتشار کاریکاتوری توهین آمیز نسبت به پیامبر اکرم(ص)، این اقدام روزنامه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم کردند.



ادامه مطلب ...
 
دو شنبه 29 دی 1393برچسب:, :: 11:6 :: نويسنده : ریحانه

در پی اهانت روزنامه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت پیامبر گرامی اسلام و انتشار کاریکاتور موهن از ایشان، مردم بافت در دفاع از ساحت رسول گرامی اسلام در یک پویش مردمی جلوه‌هایی زیبا از عشق و ارادت خود را به پیامبر اسلام اعلام و اقدام توهین آمیز نشریه شارلی ابدو را محکوم می کنند.

 



ادامه مطلب ...
 
شنبه 13 دی 1393برچسب:, :: 21:55 :: نويسنده : ریحانه

 

در اندیشه تقریب مذاهب و ملت های اسلامی، حضرت امام خمینی رحمه الله تمامی محورهایی را که به کلیت و فراگیری امت اسلامی صدمه می زند، رد نموده، اسلام را به عنوان تنها محور اتحاد این امت عظیم مطرح می کند. ایشان خطاب به حجاج بیت اللّه الحرام می فرماید: «از جمله وظایف در این اجتماع عظیم، دعوت مردم و جوامع اسلامی به وحدت کلمه و رفع اختلافات بین طبقات مسلمین است که خطبا، گویندگان و نویسندگان در این امر حیاتی اقدام نمایند و کوشش کنند در به وجود آوردن جبهه مستضعفین که با وحدت جبهه و وحدت کلمه و شعار «لا اله الاّ اللّه»، از تحت اسارت قدرت های شیطانی، و اجانب و استعمارگران و استثمارگران بیرون آیند و با اخوت اسلامی بر مشکلات غلبه پیدا کنند».



ادامه مطلب ...
 
شنبه 13 دی 1393برچسب:, :: 21:27 :: نويسنده : ریحانه

 
شنبه 13 دی 1393برچسب:, :: 21:1 :: نويسنده : ریحانه