ریحانه
زن و خانواده
درباره وبلاگ


زمانه ی عجیبی است برخی مردمان امام گذشته را عاشقند نه امام حاضر را میدانی چرا امام ِگـذشـته را هرگـونه بخواهند تفسیرمی کنند اما امام ِحاضر را باید فرمان ببرند و کوفیان عاشـورا را اینگـونه رقم زدند نکند ماهم ...



نويسندگان
ریحانه

آخرین مطالب


 
یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:, :: 19:30 :: نويسنده : ریحانه

 حقوق بشر، اساسی ترین و حیاتی ترین حقی است که همه انسانها به صرف انسان بودن فارغ از هر دین و رنگ و نژادی دارند. که کمترین این حق، حق حیات است.

اما امروزی سردمداران برخی کشورهای غربی تحت لوای این شعار، عوام فریبی می کنند و هرگونه جنایات و حق کشی و نسل کشی که بتوانند در کشورهایی که با منافع استکباری آنها مخالف باشد انجام می دهند. از سوزاندن و نسل کشی مسلمانان میانمار و یمن گرفته تا به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان غیر نظامی و بی دفاع غزه، اخیرا هم برگ دیگری از پرونده ننگین این دیو صفتان انسان نما رو شد، آن هم در شامگاه سه شنبه ۱۱ فوریه که سه دانشجوی آمریکایی مسلمان، ۲۳ ساله، ۲۱ ساله و ۱۹ ساله مسلمان (زن، شوهر و خواهر) در نزدیکی دانشگاه «کارولینای شمالی» در «چپل هیل» مورد اصابت گلوله قرار گرفتند  به شهادت رسیدند.

image191783

اما نکته اینجاست که این جنایت با فاصله کمی از حادثه ساختگی دفتر روزنامه شارلی ابدو اتفاق افتاد،” در تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۱۵ حمله‌ای مسلحانه به دفتر مجله شارلی ابدو رخ دادکه در آن دست کم ۱۲ کشته و حدود ۱۰ زخمی بر جای گذاشت.” رخ داد که مقامات فرانسه از این حادثه ساختگی استفاده تبلیغاتی کردند و موجی از اسلام هراسی را در رسانه ها به راه انداختند.

حال جای این سوال است که مگر این سه مسلمان بی گناه که قربانی یک نژاد پرست شدند انسان نبودند؟ چرا رسانه های غربی در مقابل شهادت شهدای “چپل هیل” سکوت کردند؟ چرا رسانه های غربی هنگام ظلم به مسلمان سکوت می کنند؟ آیا فقط یک عده یا نژاد خاص حق حیات دارند؟ ننگ به این حقوق بشری که شما به یدک می کشید.

 

شاید انسان بودن از نگاه رسانه های غربی سردمدارانشان تعریف دیگری دارد، که پا جای پای  اربابانشان گذاشتند و سکوت کردند. اما بی شک این سکوت مرگبار رسانه های غربی کمی از جنایت ندارد.

 

این جنایات ضد انسانی بی شک زنگ خطری برای سردمدارن غربی است که لحظه به لحظه آنها را به پرتگاه سقوط نزدیک می کند. زیرا که دیگر مردم آزادیخواه دنیا معنای حقوق بشر پوشالی غربی را فهمیده اند اینکه شعارهای عوام فریبانه آزادی، دموکراسی و حقوق بشر آمریکایی ها دروغ محض است. دنیا بیدار شده است و برای فرو ریختن کاخ نظم نوینتان لحظه شماری می کند.

 
سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:, :: 23:43 :: نويسنده : ریحانه

مقام معظم رهبری( مد ظله العالی):

بیست و دوم بهمن، در حکم عید غدیر است؛ زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی، برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت. 4/11/1368



ادامه مطلب ...