طعم بندگی
ریحانه
زن و خانواده
درباره وبلاگ


زمانه ی عجیبی است برخی مردمان امام گذشته را عاشقند نه امام حاضر را میدانی چرا امام ِگـذشـته را هرگـونه بخواهند تفسیرمی کنند اما امام ِحاضر را باید فرمان ببرند و کوفیان عاشـورا را اینگـونه رقم زدند نکند ماهم ...



نويسندگان
ریحانه

آخرین مطالب


 
یک شنبه 8 تير 1393برچسب:, :: 18:3 :: نويسنده : ریحانه

  ای رسول من!بنده من زمانی که

  گرسنه باشد و زمانی که برای من خدا و در مقابل عظمت من به سجده

می افتد،به من نزدیکتر است.

وقتی از حضرت درباره فلسفه روزه می‌پرسند،

می فرماید: 

همانا مردم مأمور به روزه گرفتن شدندتا درد و ناگواری های گرسنگی و تشنگی

را دریابند

و آنگاه استدلال کنند

بر سختی های گرسنگی و تشنگی و فقر آخرت که پیامبر اکرم در

خطبه شعبانیه فرمود :

واذکروا بجوعکم و عطشکم جوع یوم القیمة و عطشة.

به وسیله گرسنگی و تشنگی از روزه داریتان، گرسنگی‌ها و تشنگی های روز

قیامت را به یاد آورید،

که این یادآوری انسان را به فکر تدارک برای قیامت می اندازد تا جد و

جهد بیشتری در کسب رضای خدا بنماید.

امام رضا (ع) 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: